04.01.08

Maškaráda den třetí

Dneska měl být pro mě oddychový den... nebo spíše, by se dalo říct den jako každý jiný... Žádné hony na Chňapíka a ani nic podobného... Mé volné škodění klanům, a pronásledování nebohých upírků.

Tento den byl ale speciální. Speciální tím že jsem se poprvé vydal do víru města bez Masky a bez drápů. To proto, že den( noc předem) se mi z masky utrhla nosná gumička, a proto že jsem krz ní skoro nic neviděl... A ty drápky??? U nich se mi den předem začala podezřele hýbat jedna část ( no spíš při mé hozené tlamě na dlažky jsem s nima asi divně praštil, a vypadaly šrouby... jeden dráp byl prostě takový divný... tak jsem si říkal že dodrbání nechám na později.

Den měl býti oddechový, ale i tak by mě zajímalo, proč jsem se sakra při tom oddychovým dnu tak zníčil?

Dnešní část hry byla o tom že Sabbat se pomalu ale jistě dostává zpátky k vládě nad Plzní. A naše kamarillské klany měli s nimi bojovat o sídla zabraná Sabattem. Což vypadalo asi tak že byli po Plzni různě nakresleny kříže jako sídla Sabattu, a naši Kamarilci je měli vyhazovat do povětří, a to tak, že na ten kříž postaví petku s vodou. A Pyrotechnik je poté odstřelí tím že petku zašroubuje... Nevím jak tato hra probíhala jelikož ( ne nebyl jsem v Hifi ( moc často))
Ale klan BRUJÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁH  sebral informátorovi mapu se všemi zakreslenými sídly Sabbatu. Což měli vůči ostatním klanům velevýhodu. Tudíž celý můj dnešní úkol sesestával tím že jsem se smluvil a nechal na sebe u účastníků číslo, S tím že my mají zavolat až Brujahy potkají... v té době mezi mnou a účastníky ( krom Brujahů) vádl smír... chvilkový... Asi dvě hodiny jsem byl honěn od čerta k ďáblu, s tím že když byli brůčové zahlédnuti u kluboven, tak jsem byl na náměstí ... a když jsem byl u kluboven, tak mi volají že jsou u náměstí... prostě jsem se za nima honil jak fretka... Po pár hodinách jsem se na to vykvajzl, a vzal do zaječích( do Hifáče) spolu se slečnou Informátorkou kterou jsem lovil včéra... Tam už na mě všichni netrpělivě čekali, jelikož jsem se tam dlouho neobjevil. Byl tam Bill za svým úkolem obchodníka ( až budu velký také bych chtěl být takovýmto obchodníkem) prostě celý večer seděl v Hifi, s tím že jednou za čas vyběhl někam pro zásoby, třeba do Ráje nebo prostě někam pro jídlo. Tam jsem proseděl asi nevím kolik hodin, přibližně na 4 - 5 vitamínů G.  Poté, poté jsem musel vyběhnout na hypermegasuperekšn u Mlýnské strouhy. Kde se měli účastníci vzájemně mlátiti. A nejen mezi klany... Ale co by to bylo za správnou bitku, kdyby tam nebyl oblíbený Vlkoušek Chňapík a jeho pomocnícííí Sabaťácííí. Prostě z toho vznikla klasická bitva... My všichni proti Brujahům a Gangrelům... Nakonec jsem to tam stejně mlátil hlava nehlava... Dokonce, dokonce jsem se přostihl že jsem vyběhl na nějaké civilisty... teda smrtelníky... neměli předemnou utíkat... tam jsme se mlátili docela dlouho... I když nakonec to vypadalo spíš tak že se dobíjeli zbytky živích brujahů... a nejen nich... prostě hlava nehlava... alespoň pro mě... Pak už jsem zase vzal do zaječích, a šel ohřívat mé místo v Hifi... Tam jsem si objednal taxika ve tvaru milé Masařky, a odvezl s sebou místo Bivoje a Billa Succu. :-D čímž jsem jí zachránil před nemilým překvapením ve tvaru Brujahů... Ale zas díky tomu přišla o to, že neviděla to jak Toreadoři ( budiž jim země lehká) páchali hromadně harakiri, aby zabránili tomu, aby si na nich brujahové přišli na skušenosti...

Pak už následovala jen polévka, a zprávy. Po nich jakýsi film v oddychové místnosti ( teda společenské) při kterém stejně většina lidí stejně spala a pospávala a snažila se nespat. Poté byla jistě dobrá večeře... opět mě naň nikdo neprobudil. takže zatím polévky vedou 3 ku 0...

A po jídle, to už se skoro šlo spát... aspoň účastnicky.... My měli jako každý večer ( ráno ) poradu...

Žádné komentáře: