06.06.08

Jablonné nad Orlicí


Včéra jsem si po brzkém ranním vstávání stvořil snídani skládající se ze skoro celé vánočky a řekl si že půjdu venčit Buda ( Budíska, Budíčka) Měl jsem od prvního dne od Markét nakreslenou Mapku kudy kam. Ale protože jsem se chtěl Budíkovi zavděčit tak jsem čel spíše kam ho nohy nesli. Prošli jsme takovou ležatou osmičkou okolo několika lezeckých oblastí (několika dvou) ze kterých by hlavně Panská skála stála za hřích... Bylo krásně tak jsem fotil a fotil. Naprosto krásnou těžce romantickou krajinu, stromy, květiny, Buda, sem tam sebefotku. Po návratu jsem přetvořil staré rohliky na něco vcelku stravitelného. Chvíli jsem si četl a již tu byla Markét z práce celičká uondaná, chvíli jsme poseděli na Verandě a rozprávěli a poté jsme jeli na krásnou rekonstruovanou rozhlednu na Suchém vrchu. Tam jsme sice díky blížící se bouřce téměř nic neviděli. Z ní jsme si udělali procházku ke skalce kde jsme tvořili sebefota, mravenco a lišejníkomakrofota. A hlavně blížícebouřkofota :-D Ale i tak jsme se ještě šli podívat na Boudu, tedy jeden z největších vojenských srubů v ČR. Tam jsme chvíli poseděli a povyprávěli si veselé historky z natáčení. :-D Ale nemohli jsme se zdržet příliš moc jelikož bouřka o sobě dávala čím dál více vědět. Prostě jsme zbaběle zdrhli. Sotva jsme vlezli do auta tak se strhla taková bouře, že když by jí viděli ty pověstné padající trakaře, tak zapadnou do kouta a stydí se. Domů jsme dorazili když tam byl Markétčin bráška Péťa s rodinou najedli se a jali se plánovat na blížícího se Medvídka ( zdejší Folkový festival) Zjistil jsem že na atrakcích pro děti budu dělat ježibabu tak to bude ještě velice vtipné.
K sobě do pokoje jsem dorazil již za tmy spáchal hygienu a šel spat.

Žádné komentáře: