05.02.08

Narozeniny

V nedávné době, měla narozeniny jedna Kamarádka na které mi převelice záleží... Asi to neví, nějak jsme neměli nikdy dostatek času si to říci. Teď, teď je daleko, předaleko, a mrzí mě, že jsme nikdá neměli více času. Známe se již nějakou tu dobu. Už nevím v jakém roce jsme se potkali prvně, ale každopádně vím, že to bylo super. V té době jsem doopravdy nečekal, že by někdo mohl býti tak hodný aby za mnou dojel z takové dálky jen na víkend. Poté jsme se pár let neviděli, a dokonce i ty mejly časem vychladly... Myslel jsem si, že jí již asi nikdá neuvidím. Ale to by byl život moc jednoduchý. Potkali jsme se znovu, a je to snad osudem, že na Čekatelském kurzu MOA kde jsem poznal nejúžasnější lidi mého života, a ti mě seznámili s dalšími, stejně úžasnými... Ale vraťme se zpátky. Byl jsem překvapen tím že jsem jí tam potkal, v té době se mezi námi začalo rodit nepsané a neříkané přátelství.
Od té doby jsme se potkávali na našich úžasných srazech kurzu, ale i tam jsme nikdá pořádně nepokecali  né že by nebyl čas nebo chuť, ale spíše jsem si v té době pořádně neuvědomoval, že je to někdo kdo člověka dokáže nabít takovou pozitivní energii. Nikdá jsem jí neviděl bez úsměvu... Vážím si toho že dokáže s úsměvem býti vážná. Doufám že budeme mít ještě hodně možností se potkat a vynahradit si všechny ty rozhovory, které nám donedávna unikali.

Mám Tě moc rád, už abys tu zase byla.


Děkuji Ti že jsem měl tu možnost potkat Tě znovu. Hodně štěstí M.

1 komentář:

Maruška řekl(a)...

Kdepak, já děkuji. Tvá M. (a s úsměvem:-)