18.01.08

Fav jsem z toho paf

http://habimusic.net/mp3/fav.mp3 při poslechu téhle písně, jsem si začal říkat, co všechno jsem se na průmce naučil, a nenaučil. Co všechno bych se na téhle jistojistě zajímavé škole mohl naučit... třeba už jen tu lineární algebru :-D a o co všechno přijdu, pokud si tam tu přihlášku nepodám. Začíná mi v hlouby šedé kůry mozkové vrtat červík, že tím že si chci podat přihlášku na úplně jiný typ školy, zahazuji 5 let "pečlivého" studia. Ano... je to velká ztráta ale musí být... Snad se beze mně strojařská budoucnost obejde... Ne nenarodil jsem se s technickým perem v ruce a nekreslil jsem si místo sluníček a autíček kuželočelní převodovky. A už vůbec jsem si do školky místo hraček nebral malý soustrůžky a frézičky... Pro tenhle typ práce se člověk buďto musí narodit a nebo k tomu musí být zběsile dokopán... Asi do mě bylo kopáno přeci jen málo..

Děkuji průmce za to že mě naučila spoustu věcí... Ano přiznám to některé mě dokonce i bavily, hlavně ty praxe, řekněte, " kdo z Vás si kdy zakoval, nebo alespoň zrušil soustruh ( ano to se mi doopravdy povedlo)... Když bych se byl býval byl lépe učil byl bych býval byl mohl mít i docela dobré známky... a mohl bych jíti i na FAVku. Byl by ze mě INŽENÝR. A teď co? přemýšlím a vymýšlím... Možností je mnoho... láká mě tělocvika a následně Team building který v ČR je zatím docela v plenkách... Jak jen to ale skloubit s počítačema a rýsováním v Inventoru, kterýho se mi nechce vůbec vzdávat?
Netuším...

Mělo by se tomu štěstíčku jít trochu naproti...

Žádné komentáře: