02.01.08

Maškaráda - den prvý


Přemýšlím, jak začít o této naprosto unikátní akci???
Uálo se tam toho tolik... A , myslím že pro všechny účastníky bude tato akce svým způsobem nezapomenutelná ( a nebo spíš nevzpomenutelná??? )

Snad hned tím, o co se jedná. Maškaráda je druhý ročník téměř týdení noční hry na motivy upírů. Hraje se vesměs po historickém centru. Každý účastník si vybere svou postavu ( klasická RPG) za kterou po celou dobu hry ( někteří i mimo ni) vystupuje. Hráči hrají za Kamarilu což je sekta těch "hodných" upírů.  Pro účastníky je základních 6 klanů ( skupin ) do kterých se účastníci mohou přihlašovat. Klany jsou to různé, a to zaměřené na umění ( můj minulý klan ( Toreadoři)), dále vyloženě válečné až téměř anarchistické ( pozor neplést s Anarchy) Brujahy ( BRUJAAAAAAAAAAAAAAAAAH :-D ) dále klany pohrávající si se zvyklostmi zvířat Gangrely, Malkaviany=> šílence jež si žijí ve svém světě, Zrůdné, ale přesto úctyhodné kanálnické Nosferaty, a také zapuzence Tremery, kouzelníky, jež se ke Kamarile dostali v podstatě podvodem. Tu zlou část hry v podstatě zajišťuje zlá sekta Sabbat, dále také různí jiní zlejšci, mezi které jsem patřil já Vlkodlak. Maškaráda se ( jak se na správnou upírskou hru sluší a patří) hraje pouze v Noci, takže spánkový deficit po návratu domů bývá velký...  I když se mi také stává jsem si prostě zvykl... Do školy za tmy, tam spát, ze školy na trénink, a z něj zase domů za tmy...

Účastníci se nám začali sjíždět v osum ( příjezd měl být od devíti) Kdopak asi mohl býti tím kdo přijel jako první??? Ano byl to Plzeňan Bradeka, ( takových milých překvapení nám ještě připravil)
Poté začali přijíždět i normální účastníci, my jsme zatím ve spěchu dodělávali takové maličkosti jako jsou stále ještě nezakryté sprchy ( ach ty sprchy ) či zakrývání světel červeným krepákem. Poté byli účastníci oficiálně přivítání, a proběhl slavnostní přípitek. Účastníci byli provedeni po elysiu a poté již vyrazili do víru velkoměsta.
Ve centru byli provedeni svým klanchiefem ( dále už jen CC) a poučeni  o pravidlech. 
Někteří měli tu možnost potkat se s nějakou tou herní postavičkou. Ano některý jsem potkal i vícekrát... Nejvíce mě ovšem ale úplně nejvíce mě pobavila hláška jedné ze slečen Nosferatek, dal jsem jí útok za 6 a ona mi řekla, že vůbec nic neví ale že je asi mrtvá. Nebo jacísi opilci mě počastovali hláškou " ježiš to je ošklivej člověk, on se takhle narodil??? To jsem ještě neviděl." Po půlnoci jsem byl po troubení odvezen na elysium kde byla již připravena první krmě. Během večeře byli účastníci poprvé seznámeni se zprávami. Po zprávách byli účastníci přijmuti pomocí Tremerského rituálu. Ano musíme uznat že se Tremerský CC poněkud zakoktal a trošku to bylo popeteno... Ale na vážnosti situace to vůbec neubralo. Po  proběhnuvším rituálu už byla pouze seznamovací hra na které jsem chyběl, a poté film... Ten den prvně jsme museli vyhánět ze své "ložnice," leč naštěstí se to provedlo s pochopením k chrápajícím.

První den byl poněkud zvláštní, protože se účastníci teprve oťukávali mezi sebou, a dozvídali se co všechno mohou ( jako že úplně vše, krom porušování základních pravidel)
Během noci jsem byl několikrát probuzen, a to chrápajícím bratrem Kambem ( který tvrdí že to byla pouze náhoda) pravdou ale je, že každý den ovšem chrápal někdo jiný... Povětšinou na poradách...

Žádné komentáře: